ANUNȚ LANSARE PROCEDURĂ ACHIZIȚIE EXECUȚIE LUCRĂRI CONSTRUCȚIE 
PROVIZORIE DIN STRUCTURĂ METALICĂ ȘI INSTALAȚII HALĂ
TT BIOTEC S.R.L., cu sediul social în Municipiul Baia Mare, str. Fabricii nr.6, județul Maramureș, România având CUI RO 48435379, vă invită să participați la procedura de atribuire a contractului de execuție lucrări construcție provizorie din structură metalică și instalații hală, în cadrul proiectului cu titlul: „Investiție inițială în crearea unei unități noi de reciclare în cadrul TT Biotec S.R.L.”, depus în cadrul PNRR/2024/C3/MMAP/S/I.1.D/Instalații de reciclare a deșeurilor construite și în funcțiune, apel competitiv.
Tipul contractului: contract de lucrări
Obiectul contractului:

Valoarea totală estimată a contractului: este de 3,103,050.37 LEI la care se adaugă valoarea TVA conform prevederilor legislative în vigoare la momentul realizării achiziției.

Durata contractului: 18 luni (de la data atribuirii contractului), fără depășirea termenului maxim de 30 iunie 2026. Durata contractului nu include și perioada de garanție acordată lucrării.

Termen de execuție: maximum 12 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, dar nu mai târziu de 31.05.2026.

Locația de implementare a contractului: Municipiul Baia Mare, str. Fabricii nr.6, județul Maramureș, România.

Procedura aplicabilă:

Procedură competitivă conform prevederilor Ordinului MIPE nr. 372/08.02.2024 privind aprobarea modalității de derulare a procedurii de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de redresare și reziliență, alocate prin Planul național de redresare și reziliență, aplicabilă beneficiarilor privați care nu au obligația respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice, precum și a listei utilizate pentru verificarea achizițiilor derulate de aceștia. (Capitolul VI).

Elaborarea raportului procedurii de achiziție:

În conformitate cu prevederile Ordinului MIPE nr. 372/08.02.2024 privind aprobarea modalității de derulare a procedurii de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de redresare și reziliență, alocate prin Planul național de redresare și reziliență, aplicabilă beneficiarilor privați care nu au obligația respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice, precum și a listei utilizate pentru verificarea achizițiilor derulate de aceștia, art. 6.1 alin. (18) contractul de achiziție se va atribui ofertei cu cele mai multe avantaje pentru realizarea obiectivului contractului/scopului proiectului. În acest sens, se vor compara avantajele tehnice și financiare, raportat la cerințele minime obligatorii solicitate și la cele suplimentare asumate de ofertanți. Avantajele tehnice și financiare care motivează alegerea se vor raporta exclusiv la informațiile prezentate în oferte/răspunsurile la clarificările solicitate.

Prin urmare, se vor analiza și compara, în vederea realizării obiectivului contractului/scopului proiectului, următoarele elemente:

– Prețul ofertei

– Garanția acordată lucrărilor executate

– Asigurarea unui nivel calitativ superior cerințelor minimale din caietele de sarcini (ofertantul va prezenta în acest caz avantajele care contribuie la realizarea investiției).

Cerințele minime care trebuie îndeplinite sunt:

– Operatorii economici nu trebuie să se afle în potențiale situații de conflict de interese conform legis­lației naționale în vigoare;

– Candidatul va prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului (în original sau copie legalizată, emis cu cel mult 30 zile calendaristice anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor) de pe lângă instanța competentă din care să rezulte datele de identificare, codul unic de înregistrare, asociații şi reprezentanții legali ai societății, domeniul de activitate principal și domeniile de activitate secundare din care să rezulte obiectul de activitate (codul CAEN) aferent execuției lucrărilor ce fac obiectul prezentei Documentații de atribuire şi pentru care depune oferta, situația juridică a societății, sediile secundare și punctele de lucru. Lipsa prezentării documentului duce automat la descalificarea ofertantului.

– Persoanele juridice străine vor prezenta documente din care să reiasă o formă de înregistrare/ atestare sau apartenentă din punct de vedere profesional, conform reglementarilor legale din țara de rezidență a operatorului economic. Din document trebuie să reiasă faptul că ofertantul are înregistrat activitatea aferentă execuției lucrărilor ce fac obiectul prezentei Documentații de atribuire şi pentru care depune oferta. Documentul / documentele vor fi prezentate în original sau copie legalizată însoțită de traducere autorizată în limba română. Lipsa prezentării documentului similar duce automat la descalificarea ofertantului. Documentele emise într-o limba străină vor fi prezentate în traducere autorizată în limba română.

Furnizare Informații privind beneficiarul real – ofertanții sunt obligați să prezinte informațiile cu privire la beneficiarul real a fondurilor alocate din PNRR, în înțelesul articolului 3 punctul 6 din Directiva (UE) 2015/849 a Parlamentului European și a Consiliului, așa cum sunt ele reglementate de obligațiile impuse de art.22 alin 2 lit. d) din Regulamentul (UE) 2021/241 a Parlamentului European și a Consiliului, astfel:

  1. a) pentru ofertanții a căror acționari sunt persoane fizice sau persoane juridice înregistrate pe teritoriul României, se va depune un extras ONRC;
  2. b) pentru ofertantul/ofertanții declaraț(i) câștigător(i) care are/au în structura acționariatului entități juridice, autoritatea contractantă colectează de la ofertant o declarație pe proprie răspundere dată de către reprezentantul legal, conform prevederilor articolului 326 din Codul Penal privind falsul în declarații, ce va conține datele privind beneficiarii reali ai entităților juridice străine (cel puțin numele, prenumele și data nașterii), în conformitate cu Legea 129/2019, cu completările și modificările ulterioare;
  3. c) pentru ofertanții străini, înregistrați în afara României, aceștia vor depune documente justificative, certificate sau alte înscrisuri eliberate de autoritatea responsabilă de datele beneficiarului real din țara ofertantului, însoțit de traducerea în limba română, certificată de traducători autorizați, în condițiile legii;

– În oferta tehnică se va detalia și modalitatea de îndeplinire a Principiului DNSH-principiul de “a nu prejudicia în mod semnificativ” conform orientărilor Comisiei Europene https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX:52021XC0218(01), precum și în concordanță cu documentația cererii de finanțare depuse, respectiv se va completa Anexa nr.2 – Declarație privind respectarea principiului DNSH – Do No Significant Harm. Se va transmite și un contract cu un operator în domeniul colectării, reciclării, recuperării deșeurilor din construcții.

– În cadrul contractului se solicită constituirea garanției de bună execuție în cuantum de 10% din valoarea contractului fără TVA în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.

– Subcontractare: în cadrul contractului este permisă subcontractarea parțială a lucrărilor (dar nu majoritară), însă ofertantul trebuie să prezinte încă de la momentul depunerii ofertei părțile din lucrări care vor fi subcontractate și societățile care le vor realiza.

– Asocierea: în cadrul contractului este permisă asocierea operatorilor economici. În acest sens, în cadrul ofertei transmise se va prezenta obligatoriu Acordul de asociere în original, semnat și ștampilat de toți membrii asocierii

Adresa la care se depune oferta: Municipiul Baia-Mare, str. Fabricii nr.6, județul Maramureș, România, cod poștal 430015, persoana de contact: Pop Alexandru, Tel: +40 728 600 400. Ofertele pot fi depuse personal, prin poștă sau prin curier. În cazul ofertelor transmise prin poștă/curier. Se va lua în considerare data la care beneficiarul intră în posesia ofertei și nu data depunerii la poștă/curier.

Data limită pentru depunerea ofertei: 27/11/2024, ora 16:00

Deschiderea ofertelor: 28/11/2024, ora 11.00 la adresa: Municipiul Baia Mare, str. Fabricii nr.6, județul Maramureș, România. La deschiderea ofertelor Beneficiarul privat va întocmi un raport cu documentele primite de la fiecare ofertant și cu numărul de pagini aferent, pe care să îl primească toți ofertanții.

Având în vedere că prezenta procedură se derulează conform prevederilor art. 6.2 alin. (2) din Ordinul MIPE nr. 372/08.02.2024, potențialii ofertanți pot intra în posesia documentației de atribuire și a specificațiilor tehnice prin solicitarea acesteia la adresa de e-mail: proiect@ttbiotec.com

Informații suplimentare şi/sau clarificări puteți obține la punctul de lucru al societății din Baia Mare, str. Fabricii nr.6, județul Maramureș, România, cod poștal 430015, persoana de contact: Pop Alexandru, email: proiect@ttbiotec.com