Societatea Vital S.A. – Agenția Șomcuta Mare a anunțat ieri că, zilnic, între orele 18.00 – 6.00, întrerupe furnizarea apei potabile în Orașul Șomcuta Mare cu localitățile aparținătoare Buciumi și Finteușul Mare. De asemenea, în Vălenii Șomcutei, în acest moment, stocurile de apă nu permit furnizarea apei, a mai precizat agenția de distribuție a apei.
Programul de furnizare al apei potabile, către utilizatorii din zona amintită mai sus, se va menține până la reglementarea situației. Măsurile luate fac parte din „Programul de restricții în alimentarea cu apă potabilă”, întocmit de către SC. VITAL S.A., împreună cu reprezentanții Sistemului de Gopsodărire a Apelor Maramureș. „Mulțumim pentru înțelegere și vă sfătuim să folosiți apa cu responsabilitate, evitând risipa, pentru a asigura o distribuție echitabilă și continuă. Folosirea rațională a apei este o responsabilitate comună atât a furnizorului, cât și a utilizatorilor”, au mai explicat reprezentanții Vital. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul S.C. VITAL S.A. stă la dispoziția tuturor la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661. Cetățenii afectați de această măsură sunt total nemulțumiți de faptul că nu au apă la robinete, mai ales cei care locuiesc la bloc și nu beneficiază de alte surse de apă (fântâni, izvoare, puțuri etc). Ei au protestat tocmai din această cauză la finele lunii septembrie, însă problema se pare că deocamdată nu are rezolvare.