Informații utile pentru angajatorii care recurg la activitatea în sistem hibrid

0
43

Un nou sondaj realizat de Eurofound arată că majoritatea lucrătorilor din UE preferă să lucreze de acasă măcar ocazional, cea mai răspândită preferință fiind modul de lucru hibrid (32 %).
Multe întreprinderi se află încă la stadiul de a-și da seama ce consecințe va avea modul de lucru „hibrid” și cum se pot adapta la această nouă tendință, ca să-și păstreze eficiența. Înainte de a concepe politica relevantă, angajatorii trebuie să ia în considerare realizarea unei evaluări a riscurilor, cu ajutorul căreia să exploreze impactul potențial al modului de lucru hibrid asupra personalului, dar și asupra companiei. Această evaluare îi va ajuta pe proprietarii de companii să ia decizii în cunoștință de cauză cu privire la atribuțiile care pot fi îndeplinite de la distanță, la numărul de zile de telemuncă pe săptămână/lună și la locurile din care i se poate permite personalului să lucreze. De asemenea, e important ca angajatorii să se asigure că liniile directoare sunt echitabile pentru toți angajații și că nu duc la discriminări în funcție de vârstă, handicap, gen, stare civilă, sarcină și maternitate, rasă, religie, sex și orientare sexuală. Trebuie să vă asigurați, de asemenea, că angajații care lucrează de acasă nu sunt tratați diferit față de cei care lucrează numai la birou.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.