– în atenţia justiţiabililor, avocaţilor, consilierilor juridici şi tuturor participanţilor implicaţi în soluţionarea dosarelor aflate pe rolul Tribunalului Maramureş –
Având în vedere necesitatea asigurării condiţiilor de siguranţă deplină pentru toţi participanţii la procedurile judiciare, Tribunalul Maramureş informează că, începând cu data de 15 mai, termenele pentru soluţionarea cauzelor aflate pe rolul Tribunalului Maramureş urmează a fi stabilite, în măsura în care va fi posibil, pe intervale orare, atât data, cât şi intervalul orar propriu-zis urmând să fie comunicate prin mijloace electronice de contact, cu respectarea procedurii legale de citare.
Tribunalul Maramureş adresează rugămintea de a comunica instanţei în regim de urgenţă, cu indicarea obligatorie a numărului de dosar, datele de contact, respectiv: număr de telefon/fax, adresă e-mail, iar dacă se consideră oportun, o solicitare expresă de citare prin intermediul poştei electronice sau prin orice alt sistem de mesagerie electronică (în cauzele penale), respectiv prin poştă electronică sau prin alte mijloace care asigură transmiterea textului actului şi confirmarea primirii acestuia (în cauzele civile).
Solicitarea vizează atât dosarele aflate în procedura scrisă, cât şi dosarele aflate în faza de judecată şi care au fost suspendate de drept prin Decretele nr. 195 şi 240/2020 emise de către Preşedintele României.
Comunicarea informaţiilor se poate face prin e-mail sau fax astfel:
• Secţia penală şi Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal: E-mail: tr-maramures-reg@just.ro; fax 0262-218209.
• Secţia I civilă: E-mail: tr-maramures-civil-reg@ just.ro; fax: 0262211299.
Prin această măsură Tribunalul doreşte să se asigure că procedurile de citare vor fi îndeplinite în termen, iar şedinţele de judecată vor fi gestionate eficient în interesul tuturor celor implicaţi în activitatea de judecată.