Toate cauzele aflate pe rolul instanţei în perioada 13 martie – 4 mai 2020 au fost amînate pentru o dată ulterioară, completurile de judecată urmînd să preschimbe termenele. Pînă atunci, judecătorii vor soluţiona exclusiv cauzele urgente. În incinta sediilor tribunalului şi judecătoriilor au acces doar angajaţii. Se interzice prezenţa altor persoane.
Justiţiabilii şi alţi participanţi la procedurile judiciare vor avea acces doar în sala de judecată unde se desfăşoară şedinţa, pe baza cărţii de identitate/paşaportului şi a citaţiei/actului de procedură, la ora fixată pentru judecarea cauzei în care participă. Se interzice accesul persoanelor care s-au deplasat în zonele de risc (Italia, Nordul Franţei, Spania, Iran, China etc.) ori au intrat în contact cu persoane aflate în carantină/diagnosticate cu Covid-19 în ultimele 14 zile, acestea urmînd să notifice în scris completului de judecată această împrejurare şi să solicite amînarea soluţionării cauzelor pe motiv medical. Se interzice accesul persoanelor cu febră, tuse, dificultăţi de respiraţie. Persoanele fără manifestări clinice de infecţie respiratorie trebuie să respecte regulile de igienă.
Se suspendă programul de lucru cu publicul. Depunerea tuturor înscrisurilor/petiţiilor/cererilor va fi efectuată exclusiv prin mijloace de comunicare electronică, sau personal, dar maximum 2 persoane concomitent, astfel ca distanţa între ele să fie mai mare de 1,5 m.
Informaţii de la Biroul de informare şi relaţii publice al Tribunalului Maramureş.