“Sinestezic” face furori şi la Paris

0
796
Andrei şi Mădălina Zlampareţ

Tinerii Mădălina şi Andrei Zlampareţ au pus bazele ineditului brand de rochii de gală Sinestezic. La aproape doi ani de la crearea acestuia, solicitările vin atât din ţară, cât şi din străinătate. Astfel, cei doi colaborează cu două buticuri din Franţa.

Promovarea brandului, offline şi online

Colaborarea cu cele două buticuri din capitala Franţei a început în urmă cu aproximativ un an, după ce Mădălina şi Andrei Zlampareţ au aflat de aceste magazine de la un amic.
Andrei Zlampareţ, manager Sinestezic, ne mărturiseşte: “Un prieten ne-a sfătuit să trimitem produsele Sinestezic în Franţa. I-am arătat managerului produsele noastre, i-au plăcut foarte mult şi, uite aşa, a început colaborarea cu buticurile din capitala Franţei. Suntem încântaţi de aceste parteneriate întrucât presupun promovarea brandului nostru atât offline, cât şi online. Cel dintâi butic, Concept Store – Shopping for Happiness, este situat în zona centrală a Parisului, într-un cartier artistic şi de creaţie, nu departe de Ille de la Cité şi Rue Rivoli. E definit de un stil parizian, fiind micuţ şi cochet. În general, în acest butic, clienţii sunt turişti. Cel de-al doilea butic, Art Intemporel Design, este situat într-un oraş burghez din apropierea capitalei Franţei, Saint Germain en Laye, probabil mai scump decât Parisul. Buticul este unul luxos, întins pe o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi se află în singurul centru comercial din oraş, în zona centrală a oraşului, acolo unde sunt plasate toate magazinele, iar clienţii principali sunt locuitorii oraşului”.

Colecţii casual şi smart casual

În ceea ce priveşte preferinţele pariziencelor, acestea optează pentru rochii cât mai simple şi feminine. „E foarte important ca rochiile să aibă un detaliu deosebit. Cele mai cerute culori, de când am început colaborarea cu aceste buticuri, sunt: verde, alb şi ivory, iar mărimile care se vând cel mai bine sunt cuprinse între 34 şi 40. În esenţă, ţinutele care se vând în capitala Franţei sunt mai simple decât cele care se cer la noi, în ţară. În România, rochiile de genul acesta se poartă pe stradă, la birou sau în oraş la o cină, în condiţiile în care acolo femeile le poartă îndeosebi la ocazii speciale (nunţi, petreceri)”, a adăugat managerul Sinestezic. Rochiile trimise la Paris sunt, întotdeauna, piese ale unor colecţii create special de brandul Sinestezic pentru această colaborare. „În general, pregătim pentru colaborarea cu aceste buticuri colecţii casual şi smart casual. Uneori, trimitem mai multe produse din colecţie, alteori trimitem mai puţine doar ca să completăm colecţia, în condiţiile în care s-au vândut produsele respective, iar stocul s-a epuizat sau se apropie de epuizare. În multe rânduri, trimitem şi produse noi, care completează colecţiile. Nu creăm produse la comandă”, a mai subliniat Andrei Zlampareţ. Brandul Sinestezic a prins viaţă în vara anului 2016, în Cluj-Napoca. Iniţial, a fost definit de colecţii de ţinute business-casual, imprimate cu ilustraţii în acuarelă pictate de Mădălina Zlampareţ. Între timp, au apărut comenzi de rochii de gală, iar cei doi soţi au decis să dezvolte brandul pe acest palier. Ulterior, s-au mutat în Baia Mare. Creaţiile lor sunt caracterizate de ilustraţiile în acuarelă care le oferă unicitate.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.