La aniversarea a 10 ani de AUCHAN

0
741
Directorul Ioan Iuga (al doilea din stînga), la standul de produse tradiţionale

Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri din ţară, anunţă împlinirea a 10 ani de la deschiderea primului hipermarket din România şi a sărbătorit ieri evenimentul, alături de consumatori. La AUCHAN Baia Mare, directorul Ioan Iuga a prezentat presei şi publicului prezent hipermarketul Auchan Baia Mare, inclusiv standurile cu produse tradiţionale locale.

Cu acest prilej, a fost demarată Campania “Mobilizatron”, prin care clienţii Auchan din cele 18 oraşe în care retailerul are deschise 33 de magazine, inclusiv din Baia Mare, sunt invitaţi să aleagă una dintre cele 3 proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităţilor locale: educaţie (crearea de spaţii educaţionale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii şi vârst­nici din mediile defavorizate), respectiv mediu (activitate de ecologizare sau împădurire). Votarea lor se poate face direct în magazine, unde sunt disponibile urne special amenajate, sau online, pe pagina dedicată(http://auchan.ro/mobilizatron/) în perioada 5-26 octombrie 2016, iar proiectul care a câştigat cele mai multe voturi va fi susţinut financiar de către Auchan şi implementat cu sprijinul unei organizaţii non-guvernamentale partenere. Suma totală pe care compania o va direcţiona către dezvoltarea comunităţilor locale în urma proiectului Mobilizatron depăşeşte 200.000 euro. “Suntem aici pe termen lung şi ne asumăm rolul de companie responsabilă”, spune Ionuţ Ardeleanu, CEO-ul Auchan România, în materialele promoţionale editate la aniversarea a 10 ani de Auchan. care este, de asemenea, şi unul dintre membrii echipei cu care Auchan a pornit la drum în România.
În cei 10 ani de prezenţă în România, Auchan a investit 520 de milioane de euro, oferind clienţilor o gamă largă de produse şi aplicînd o politică comercială de tip discount generalizat, cu preţuri mici la toate produsele. Auchan încurajează comportamentul de consum responsabil (peste 500 de produse sunt disponibile în vrac, astfel încât clientul să achiziţioneze exact cantitatea dorită, reducând risipa alimentară şi consumul de ambalaje). Auchan România colaborează direct cu 250 de producători locali, iar 90% dintre furnizorii săi de produse sunt companii româneşti). Sute de produse fabricate în România sunt dezvoltate sub brandul propriu. Prin proiectul “România accelerează”, sunt susţinute exporturile de produse româneşti către magazine de reţea din alte ţări. Auchan asigură 11.000 de locuri de muncă. Auchan dezvoltă conceptul de magazin de modă la preţuri mici „in extenso”, cu colecţii pentru bebeluşi, copii, damă şi bărbaţi.

Urnele de votare
Urnele de votare

Auchan îi invită pe clienţii din Baia Mare să voteze unul din cele trei proiecte propuse şi desfăşurate cu suportul unor organizaţii non-guvernamentale, ca partener de implementare.
• Facem diferenţa sprijinind EDUCAŢIA: Formăm profesori pentru învăţarea prin joc şi poveste şi amenajăm o sală de clasă prietenoasă la o şcoală de cartier din sector/ oraş. Partener implementare: Noi Orizonturi.
• Facem diferenţa pentru MEDIU: Printr-o acţiune de ecologizare a unei zone naturale din sector / oraş. Partener implementare: Mai Mult Verde.
• Facem diferenţa pentru cei care au nevoie de AJUTOR UMANITAR: Susţinem 150 de copii şi 100 de vârstnici nevoiaşi printr-o acţiune de Crăciun (donaţie de alimente şi articole de îngrijire) în sector/ oraş. Partener implementare: Crucea Roşie Română. Deci clienţii din oraşul Baia Mare pot vota (prin jetoane oferite la casele de marcat) pentru unul dintre cele trei proiecte, iar Auchan va finanţa proiectul care adună cele mai multe voturi.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.