Carrefour inaugurează cel mai mare hipermarket din Baia Mare, în noul centru comercial Baia Mare Value Centre

0
1236

6 Decembrie 2018, Baia Mare: Carrefour România deschide primul său hipermarket din Baia Mare, în cel mai nou centru comercial din oraș, Baia Mare Value Centre. Acesta este al 35-lea magazin de tip hipermarket deschis de Carrefour pe piața românească și cel mai mare din oraș.

Un univers de peste 55.000 de produse îi așteaptă pe băimărenii care vor să se delecteze cu surprize în prag de sărbători. Conceptul magazinului are la bază 2 elemente cheie. În primul rând, e vorba de universul gastronomic: produse proaspete de la producători locali, sute de produse bio, dar și surprize exotice, precum tamarrilos-ul columbian, rambutan, tamarind sau nuci de cocos thailandeze. Deliciile culinare nu se opresc aici, ele sunt completate de o gamă rafinată de pește proaspăt și fructe de mare (de la somn și păstrăv, la stridii, scoici Saint Jaques sau pește spadă). De asemenea, băimărenii vor găsi peste 3.000 de produse marcă proprie, prezente exclusiv la Carrefour sub brandurile Drag de România, Terre D’Italie sau Reflets de France, dar și produse realizate în parteneriat cu fermierii români, sub conceptul de filiere ale calității – morcovi din Dobrogea, cartofi de Covasna, sau celebra vită Angus.
Și pentru că este luna cadourilor, Carrefour aduce locuitorilor peste 2.000 de tipuri de jucării – de la urși gigant și roboței dansatori la console de gaming, alături de sute de modele de decorațiuni de Crăciun. Ideile de cadouri pentru familie și prieteni se întind pe zeci de categorii: gadgeturi pentru smart-homes, LED TV, produse și accesorii pentru îngrijirea casei, aparatură fitness, produse cosmetice, nenumărate tipuri de electronice, electrocasnice și până la produse și accesorii auto. În același timp, exclusiv la Carrefour poate fi găsită gama Tex, cu una dintre cele mai apreciate colecții de îmbrăcăminte pentru întreaga familie (premiată de revista Forbes în 2017 și 2018). Iar pentru cei care se decid greu în alegerea cadourilor, Carrefour le pune la dispoziție carduri cadou – un mod de a te bucura când vrei de lumea surprizelor Carrefour.

„Inaugurăm Carrefour Baia Mare cu multă bucurie, pentru că avem ocazia să le oferim băimărenilor o adevărată experiență de cumpărături pentru întreaga familie, prin produsele de calitate de pe rafturile noastre și prețurile bune, care îi vor ajuta pe locuitorii din Baia Mare să își construiască un stil de viață mai sănătos, să economisească timp, păstrând specificul culturii gastronomice locale și, în același timp, să se mențină într-un buget rezonabil. Experiența cumpărăturilor va deveni tot mai simplă și mai plăcută datorită serviciilor noastre moderne și a inovațiilor tehnologice. De asemenea, sprijinim comunitatea locală prin crearea a peste 250 de noi locuri de muncă în cele mai moderne condiții, derularea de programe de pregătire profesională pentru angajați, dar și prin comercializarea a sute de produse provenite de la producătorii locului, o prioritate pentru noi”, a declarat Lucian Stanciu, Director hipermarket Carrefour Baia Mare.

Experiența cumpărăturilor este completată de inovații, tehnologie și servicii exclusive: sisteme moderne de plată, aplicație Carrefour Pay (scanezi și plătești), case self check-out, rate fără dobândă prin cardul Carrefour Mastercard, case prioritare pentru familie – fără produse nerecomandate minorilor.

Caracteristicile noului hipermarket Carrefour, situat în Bulevardul București nr. 53:
✓ 55.000 de produse, din care 3.000 de produse marcă proprie
✓ suprafață de vânzare de 7.515 m2
✓ 250 de angajați
✓ aproximativ 1.000 de locuri de parcare, gratuite
✓ 23 de case de marcat, dintre care 6 case rapide „SELF SERVICE”
✓ WI-FI gratuit
✓ program: luni – duminică 8:00 – 22:00
✓ program special de sărbători: luni – duminică 8:00 – 23:00
✓ contact: 0374 669 100

Universul gastronomic Carrefour este întregit de cele 300 de sortimente de carne roșie și pasăre și peste 100 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare, pentru a satisface astfel așteptările fiecărui client care trece pragul magazinului.
Specialiștii de la raioanele de legume-fructe, pește și măcelărie, gastronomie și brutărie-cofetărie sunt pregătiți să le ofere clienților sugestii și informații care să îi ghideze în alegerea produselor și le pun la dispoziție servicii complementare, precum curățarea peștelui și comandarea specială de torturi sau prăjituri.
Acestea sunt însoțite de sute de alte opțiuni și modele, disponibile pe site-ul carrefour.ro, care reunește peste 180.000 de produse non-alimentare. În funcție de preferințe, clienții își pot selecta produsele, apoi fac comanda online și pot opta pentru livrarea lor la domiciliu, în tot județul, sau pentru ridicarea acestora din hipermarket, prin serviciul Click&Collect.
Clienții Carrefour Baia Mare vor putea beneficia și de următoarele servicii:
▪ Cardul Carrefour (emitere și plata cu cardul de credit Carrefour, pentru a plăti cumpărăturile în rate și fără dobândă);
▪ Multipay (magazinul acceptă multiple modalități de plată: cash, card, bonuri de masă, contactless, CarrefourPay);
▪ MoneyGram (transfer de bani prin MoneyGram în România și în străinătate);
▪ Pay Point (plata facturilor prin intermediul serviciului PayPoint pentru utilități, rate, asigurări, credite etc.);
▪ Bilete pentru evenimente (achiziționare de bilete pentru concerte, spectacole, meciuri prin Eventim);
▪ Loteria Română – lozuri și jocuri (jocuri loto și loz instant la casele de marcat);
▪ Extinderea garanției (produsele electro-IT pot beneficia de extinderea garanției cu 3 ani);
▪ Retușuri gratuite.

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 335 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienții din București pot achiziționa produse alimentare din secțiunea „Supermarket Online”, dar și produse nealimentare din secțiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în țară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Botoșani, Brăila, Buzău, Focșani, Galați, Iași, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu și Ploiești pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica prețurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicație, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
În 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat și Filiera Calităţii Carne Angus, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat și Carne Angus se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov, cartofi și somon, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.